Administrare documente vehicule & șoferi

Aplicația EVO GPS vă oferă secțiunea Documente în care pot fi introduse toate operațiunile ce țin de întreținerea vehiculelor sau documentele specifice șoferilor:

  • Asigurări
  • Taxe de drum
  • Reparații
  • Inspecții tehnice
  • Consumabile
  • Alimentări de carburant
  • Licențe de transport
  • Carnete de conducere
  • Examene medicale
  • Carduri Tahograf și altele

Tipul de document poate fi introdus împreună cu consumabilele aferente, cost și data de expirare.

BENEFICII

Descoperiți beneficiile soluției EVO GPS

  • null

    Reducerea costurilor

    • Prevenirea amenzilor prin reînnoirea la timp a documentelor necesare
    • Reducerea costurilor de mentenanță
  • null

    Optimizarea activitatii

    •  Optimizarea proceselor interne
    •  Simplificarea muncii administrative
  • null

    Monitorizare

    Centralizarea cheltuielilor și programarea activităților de mentenanță din timp

  • null

    Siguranță