Administrare documente vehicule & șoferi

Aplicația EVO GPS vă oferă secțiunea Documente în care pot fi introduse toate operațiunile ce țin de întreținerea vehiculelor sau documentele specifice șoferilor:

  • Asigurări
  • Taxe de drum
  • Reparații
  • Inspecții tehnice
  • Consumabile
  • Alimentări de carburant
  • Licențe de transport
  • Carnete de conducere
  • Examene medicale
  • Carduri Tahograf și altele

Tipul de document poate fi introdus împreună cu consumabilele aferente, cost și data de expirare.

BENEFICII

Descoperiți beneficiile soluției EVO GPS

  • null

    Reducerea costurilor

    • Prevenirea amenzilor prin reînnoirea la timp a documentelor necesare
    • Reducerea costurilor de mentenanță
  • null

    Optimizarea activitatii

    •  Optimizarea proceselor interne
    •  Simplificarea muncii administrative
  • null

    Monitorizare

    Centralizarea cheltuielilor și programarea activităților de mentenanță din timp

  • null

    Siguranță

    •  Îmbunătățirea siguranței în trafic prin înlocuirea consumabilelor în timp util

Funcționalități

Aflați cum vă poate ajuta acest produs

  • Evidența completă a costurilor cu flota auto
  • Evidența costurilor pe tipuri de documente, pe orice perioadă și oricâte vehicule
  • Cunoașterea, în orice moment, a costurilor cu asigurările, taxele de drum, pneuri și alte documente
  • Importul alimentărilor de la furnizorii de carburanți pentru a compara consumurile normate sau măsurate cu cantitățile alimentate
  • Reînnoirea în timp util a documentelor necesare (asigurări, taxe de drum)
  • Schimbarea corectă a consumabilelor pentru funcționarea optimă și sigură a vehiculelor
  • Planificarea din timp a operațiunilor de service
  • Alertare la expirarea documentelor prin interfață/email/SMS
  • Modul dedicat expirării documentelor în secțiunea Dashboard

Industrii conexe produsului

PRODUS EVO GPS FOLOSIT CU SUCCES DE

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

9 − four =