Suport tehnic

Ne mândrim cu capacitatea de a oferi cea mai bună calitate și cel mai înalt nivel de suport tehnic pentru clienții noștri. Atunci când sunteți client EVO GPS vă bucurați de suport tehnic gratuit ori de câte ori aveți nevoie.

Departament Suport Tehnic

În interfaţa de monitorizare, la secţiunea Suport, completaţi formularul de suport, descriind problema întâmpinată. La trimiterea acestuia, se deschide automat o sesizare (trouble ticket) în sistemul intern al Evotracking ce va fi preluată, urmând ca în cel mai scurt timp posibil să fiţi contactat pentru rezolvarea problemei apărute. Sesizările create astfel pot fi urmărite pentru îmbunătăţirea timpilor şi calităţii suportului oferit.

În cazul în care nu puteţi folosi interfaţa, trimiteţi un e-mail la: suport@evogps.ro

Suport Tehnic online și telefonic

  • Echipa de Suport oferă răspunsuri şi soluții cu promptitudine;
  • Sistemul de ticketing permite păstrarea istoricului cu acțiunile efectuate de/pentru client.

Echipa tehnică de pe teren

  • Echipa este răspândită pe aproape toată suprafața tării;
  • Exista posibilitatea intervenției cu personal pregătit special pentru dispozitivele de monitorizare prin GPS;
  • Posibilitate intervenție la echipamente complexe (ex: senzori litrometrici);
  • Posibilitate interacțiune cu echipamente non standard Evotracking, pe care le putem verifica şi reconfigura.
Departament Suport Tehnic | evogps.ro
Serviciul Tehnic de asistenţă clienţi este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 şi 19:00.

Soluții Personalizate

Fiecare afacere are propriile cerințe. Echipa noastră de dezvoltatori lucrează zilnic la soluții noi, personalizate conform nevoilor clienților noștri.